Tuesday 7 April 2009

šmária...tak zodvihnú ten telefón alebo nie?

tak som zavolala doktorke aby som povedala "Dobrý deň...a, mimochodom, máte pre mňa vakcínu proti Žltej zimnici?"
hádajte čo povedala - nič!!! ani len nevzala telefón - rozmýšľam či tak spraví ešte v tomto storoči, alebo mám pár desaťročí počkať a skúsiť to zas?

Hádam že nemá veľa pacientov ktorý by ju nechali priblížiť sa s ihlou v ruke, bez toho aby sa ju pokúsili zložiť...hádam že nemá veľa pacientov ktorý sa dobrovoľne dožadujú aby ich zaočkovala, a nie veľa z jej pacientov sa na to skutočne teší!!! - tak by si ma mala vychutnať - mierumilovné , dievčatko túžiace po očkovaní!!!
Nemôžem sa dočkať (doslovne) toho, keď budem mať vlastné dokumenty ...
niekto iný mal väčšie šťastie ako ja a tak tu je obrázok od úplne neznámeho človeka ktorému strašne závidím!!!

No comments:

Post a Comment