Sunday 3 May 2009

takmer pripravená

môj ruksak prišiel v Sobotu! je tu a volá sa Evan (nebol to môj nápad, dávať mu meno ale... :)
Evan - pretože sa mi páči čo to znamená:
It is of Welsh origin. Variant of a Gaelic name anglicised as John (Hebrew) "the Lord is gracious". In Celtic, the name means "young warrior". In Welsh, it means "God is Good". It is also used as a short form of Evangelos, which means "good messenger" in Greek. In Hebrew, Evan means "rock".

tu je fotka mňa a Evana - zaplatila som ho sama (z toho čo som zarobila minulé leto) takže je úplne môj :)


a je úžasný - všetky tie vrecká, popruhy, zipsy a suché zipsy kam sa len pozrieš :) vezmem ho ako príručnú batožinu, takže môžem začať rozmýšľať ako sa čo najlepšie zbaliť :)
+ ouch next week is another round of my hepatitis vaccination - if you don´t like needles don´t look because I´m planning to take a picture of the shot :D

No comments:

Post a Comment